Rosinter
Sadarbība
Karjera
Piegāde
Rezervācija
Goda Viesa kartе
lv
«Rosinter Restaurants Holdings»
Misija un vērtības Apskats Vadošie zīmoli/ brendi Sociālā atbildība
30.09.2013
Fakti
383
Restorāni
42
Pilsētas
10
Valstis
10 567 mil.
Ieņēmumi
(2012) (Rub.)
7 400
Darbinieku
Viesu skaits (2012)
16.4 mil.
gadā
44 900
dienā
 
 
Apbalvojumi
Gada brends/Effie

2004/2006
Gada brends/Effie

2004/2006
«IL Patio» saņēma visprestižāko apbalvojumu efektīva mārketinga un reklāmas jomā.
Gada kompānija

1997/2004
Gada kompānija

1997/2004
Kompānija «Rosinter» un «Rosinter Restaurants» tika pagodinātas ar Amerikāņu tirgus palātas apbalvojumu par mērķtiecīgu izaugsmi un izciliem panākumiem Krievijas tirgū..
Zelta dzērve
2001/2004
Zelta dzērve
2001/2004
Kompānija «Rosinter Restaurants» izpelnījās augstāko sabiedrisko apbalvojumu Krievijā ēdināšanas industrijā par ievērojamu ieguldījumu restorānu biznesa attīstībā Krievijā.
Zelta tīkls
2004/2006/2007
Zelta tīkls
2004/2006/2007
T.G.I.Friday’s, «Planeta Sushi», «IL Patio» uzvarēja Viskrievijas konkursā nominācijās „Labākais restorānu tīkls”, „Labākā reklāmas kompānija”.
Krievijas Tirgus Olimps

2005
Krievijas Tirgus Olimps

2005
«Rostik Restaurants» saņem galveno sabiedrisko prēmiju tirdzniecības nozarē.
Master of Brandbuilding
2006
Master of Brandbuilding
2006
«Rosinter Restaurants Holdings» ir atzīmēts ar apbalvojumiem un tituliem par veiksmīgu restorānu tirgus zīmju radīšanu un attīstīšanu.
Gada uzņēmējs
2006
Gada uzņēmējs
2006
Rostislavs Ordovskis-Tanajevskis Blanco, A/S «Rosinter Restaurants Holdings» direktoru padomes pārstāvis iegūst uzvaru nacionālajā posmā kompānijas Ernst&Young organizētajā starptautiskajā konkursā.
 
Dokumenti
 


Par mums

«Rosinter Restaurants Holdings» («Rosinter») – vadošā kompānija ģimenes restorānu tīklā Krievijas un NVS valstu tirgū. «Rosinter» ir pirmā un vienīgā Krievijas restorānu kompānija, kuras akcijas tiek pārdotas Fondu Biržā (RTS un MSVB).

Mūsu priekšrocības
Holdinga sasniegtie panākumi, kā arī veiksmīga izaugsme nākotnē ir balstīti uz sekojošiem faktoriem, kas nosaka kompānijas stratēģiju un sekmīgu finansiālo rādītāju uzlabošanos:

Stratēģija

Stratēģiskais holdinga mērķis – līdera pozīcijas stiprināšana Krievijā un NVS valstīs. Lai sasniegtu šo mērķi „Rosinter” tiecas pārsteigt auditorijas gaidīto un apmierināt tās prasības, kuras pamatā ir pieaugošā vidējā klase, kā arī pieņem lēmumus, kas veicina tālāko ieņēmumu pieaugumu un maksimālās peļņas sasniegšanu.

Pieci holdinga stratēgijas pamatkomponenti:

  1. Vadošo brendu skaita palielināšana jau apgūtajos tirgos un vienlaicīga jaunu teritoriju atklāšana

  2. Jaunu brendu un restorānu attīstība

  3. Patērētāju lojalitātes un brendu atpazīstamības palielināšana

  4. Pastāvīga uzņēmumu peļņas un efektivitātes palielināšana uz optimizācijas, izdevumu pārvaldīšanas, komplekso restorānu veidošanas fona, kā arī licencēšanas sistēmas un pareizas politikas pielietošanas cilvēku resursu pārvaldīšanā

  5. Biznesa paplašināšana iegādājoties izdevīgus restorānu tīklus ar labu vietu izvietojumu

Kontakti
Marija Mišina-Homutska
Biroja administratore
telephone +(371) 67221188

Piegāde
http://foodout.lv/
fax+(371) 67363663
fax +(371) 67221177
 
 
 
Galerija
IL Patio
IL Patio
Planeta Sushi
Planeta Sushi
T.G.I. Friday's
T.G.I. Friday''s