Rosinter
Sadarbība
Karjera
Piegāde
Rezervācija
Goda Viesa kartе
lv
«Rosinter Restaurants Holdings»
Misija un vērtības Apskats Vadošie zīmoli/ brendi Sociālā atbildība
30.09.2013
Fakti
383
Restorāni
42
Pilsētas
10
Valstis
10 567 mil.
Ieņēmumi
(2012) (Rub.)
7 400
Darbinieku
Viesu skaits (2012)
16.4 mil.
gadā
44 900
dienā
 
 
Apbalvojumi
Gada brends/Effie

2004/2006
Gada brends/Effie

2004/2006
«IL Patio» saņēma visprestižāko apbalvojumu efektīva mārketinga un reklāmas jomā.
Gada kompānija

1997/2004
Gada kompānija

1997/2004
Kompānija «Rosinter» un «Rosinter Restaurants» tika pagodinātas ar Amerikāņu tirgus palātas apbalvojumu par mērķtiecīgu izaugsmi un izciliem panākumiem Krievijas tirgū..
Zelta dzērve
2001/2004
Zelta dzērve
2001/2004
Kompānija «Rosinter Restaurants» izpelnījās augstāko sabiedrisko apbalvojumu Krievijā ēdināšanas industrijā par ievērojamu ieguldījumu restorānu biznesa attīstībā Krievijā.
Zelta tīkls
2004/2006/2007
Zelta tīkls
2004/2006/2007
T.G.I.Friday’s, «Planeta Sushi», «IL Patio» uzvarēja Viskrievijas konkursā nominācijās „Labākais restorānu tīkls”, „Labākā reklāmas kompānija”.
Krievijas Tirgus Olimps

2005
Krievijas Tirgus Olimps

2005
«Rostik Restaurants» saņem galveno sabiedrisko prēmiju tirdzniecības nozarē.
Master of Brandbuilding
2006
Master of Brandbuilding
2006
«Rosinter Restaurants Holdings» ir atzīmēts ar apbalvojumiem un tituliem par veiksmīgu restorānu tirgus zīmju radīšanu un attīstīšanu.
Gada uzņēmējs
2006
Gada uzņēmējs
2006
Rostislavs Ordovskis-Tanajevskis Blanco, A/S «Rosinter Restaurants Holdings» direktoru padomes pārstāvis iegūst uzvaru nacionālajā posmā kompānijas Ernst&Young organizētajā starptautiskajā konkursā.
 
Dokumenti
 

Galvenie brendi


www.patio.lv Virtuve Itāļu Dibināšanas gads 1993 Restorānu skaits 128 Cenu kategorija Vidēja
IL Patio
  • «IL Patio» — itāļu virtuves ģimenes restorānu tīkls, kur katrs no restorāniem pārstāv kādu Itālijas pilsētu.
  • Koncepcija radās «Patio Pizza» re-brendinga rezultātā 2004. gadā.
  • «IL Patio» interjers ir izstrādāts koši ugunīgās nokrāsās. Maiga gaisma, pārdomāts muzikālais noformējums, baroka stila dekors, gaišas ķieģela krāsas rada mājīgu itāļu ģimenes viesmīlības atmosfēru.
  • Restorānos viesiem tiek piedāvāti dažādu Itālijas reģionu ēdieni: viegli salāti, daudzveidīgas uzkodas, īsta picu, kas pagatavota ar malku kurināmā krasnī, vairāk kā desmit veidu pastas, kā arī uz grila pagatavota gaļa, zivis un jūras veltes.

www.planetasushi.lv Virtuve Japāņu Dibināšanas gads 1999 Restorānu skaits 123 Cenu kategorija Vidēja+
Planeta Sushi
  • «Planeta Sushi» — japāņu virtuves restorānu tīkls, kurā apvienotas oriģinālas receptes un tradīcijas ar mūsdienu dizainu un jaunākajām tehnoloģijām.
  • 2006. gadā veica tīkla restailingu, kā rezultātā izmainījās logotips, ēdienkarte un restorānu dizains. Interjers kļuva daudz košāks un mūsdienīgāks.
  • Restorānu dekors ir izpildīts bēšīgi – brūnos toņos minimālisma stilā, kas kombinācijā ar noklusinātu apgaismojumu un japāņu mūziku rada mājīgu un mierīgu atmosfēru.
  • «Planeta Sushi» restorānos viesiem tiek piedāvāti vairāk kā 50 veidu suši un sašimi, kā arī citi japāņu virtuves tradicionālie ēdieni.

www.fridays.lv Virtuve Amerikāņu Dibināšanas gads 1997 Restorānu skaits 28 Cenu kategorija Vidēja+
T.G.I. Friday’s ®
  • T.G.I. Friday’s — leģendārais starptautiskais restorānu tīkls.
  • «Rosinter» ar ekskluzīvām tiesībām attīsta T.G.I. Friday’s brendu, kas ir attiecināmas uz vēl 19 Centrālās un Austrumeiropas valstīm.
  • Tīkla nosaukums ir izplatītas parunas abreviatūra Thanks God It’s Friday, kas tulkojumā nozīmē «Paldies, Dievam, piektdiena ir klāt». Tā vislabāk atspoguļo brenda raksturu. Restorānos valda bezrūpīga jautrība, viesmīļi joko un ir saskarsmē ar viesiem, bet bārmeņi gatavo visā pasaulē pazīstamus kokteiļus.
  • Restorānu noformējumā saglabāts neatkārtojams un labi atpazīstams stils. Sienas ir dekorētas ar retām un kuriozām mantām, kas asociējas ar sporta, popa un roka zvaigznēm.
  • T.G.I. Friday’s piedāvā tradicionālos amerikāņu salātus, sendvičus, īpašos hamburgerus, steikus, Dienvidrietumu Amerikas ēdienus, kā arī ir pieejama plaša oriģinālu kokteiļu izvēle.

1-2-3cafe.rosinter.ru Virtuve Krievu Dibināšanas gads 2005 Restorānu skaits 7 Cenu kategorija Vidēja-
1-2-3 Kafejnīca
  • «1-2-3 Kafejnīca» — pirmais krievu virtuves tīkls, kurā pārstāvēta tradicionālā virtuve mūsdienu manierē. Tīkla nosaukums apspēlē tradicionālo krievu galda dalījumu – «pirmais», «otrais» un «trešais».
  • Dominējošā sarkanā krāsa interjerā atstaro restorāna enerģētiku. Restorāna dekorā organiski ierakstīti koši krievu kultūras elementi.
  • «1-2-3 Kafejnīca» viesiem piedāvā no bērnības iemīļotus ēdienus: boršču, šašliku, pelmeņus, šniceli un befstroganovu. Kā «trešo» ēdienu viesi var pasūtīt visgaršīgākos pīrāgus, pankūkas ar ogu ievārījumu, kompotu un saldejumu.

www.costacoffee.ru Virtuve Itāļu kafija/ Deserti un sendviči Dibināšanas gads 2008 Restorānu skaits 12 Cenu kategorija Vidēja+
Costa Coffee
  • Krievijas teritorijā kafejnīcu tīklu Costa Coffee attīsta OOO «Брава« , kas radīta vienošanās rezultātā starp britu kompāniju Whitbread un «Rosinter Restaurants Holdings«.
  • Costa Coffee – tās ir kafejnīcas, kur ir patīkami atpūsties un pavadīt savu brīvo laiku.
  • Kafija kafejnīcās tiek piegādāta no pašu fabrikas, kura atrodas Londonā un kur kafijas pupiņas tiek grauzdētas vērīgu itāļu meistaru vadībā.
  • Baristi iziet profesionālu apmācību britu akadēmijā Costa. Katrā kafejnīcā visā pasaulē regulāri veic pārbaudes par to, kā tiek ievērota noteikta receptūra un dzērienu pagatavošanas metodes.
  • Costa Coffee kafejnīcas piedāvā sendvičus, uzkodas, lielu desertu izvēli, kā arī ēdienus, kas papildina ēdienkarti, balstoties uz vietējām īpatnībām.
  • Ņemot vērā ekspertu un patērētāju viedokli, Costa Coffee ir viens no spēcīgākajiem britu brendiem un tas ir iekļauts labāko vadošo starptautisko kafejnīcu tīklu pieciniekā.

siberian-crown.rosinter.ru Virtuve Uzkodas pie alus/ Krievu Dibināšanas gads 2001 Restorānu skaits 18 Cenu kategorija Vidēja
Сибирская Корона
  • Restorānu tīkls «Сибирская Корона» attīstas pēc licencētas vienošanās ar Sun InBev kompāniju, kas ražo populāru vienāda nosaukuma krievu alu.
  • Restorānu interjers atgādina angļu krodziņu ar krievu dekora elementiem. Pamatmateriāls – koks; pamatkrāsas – zaļa, brūna un balta.
  • Restorāna vizītkarte ir liela daudzveidīgu alus šķirņu izvēle.
  • Ēdienkartē ir liela ēdienu izvēle, kas pagatavoti uz atklātas uguns, mangals ir obligāta visu restorānu iezīme.
Kontakti
Marija Mišina-Homutska
Biroja administratore
telephone +(371) 67221188

Piegāde
http://foodout.lv/
fax+(371) 67363663
fax +(371) 67221177
 
 
 
Galerija
IL Patio
IL Patio
Planeta Sushi
Planeta Sushi
T.G.I. Friday's
T.G.I. Friday''s